Programul “Acces la educatie pentru grupuri dezavantajate” este promovat in statiile de metrou, centrele comerciale, cafenele, saloane de cosmetica, banci si aeroporturi

Sub mesajul „In scoala nu este loc pentru discriminare. Cunoaste-ma inainte sa ma judeci”, Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii (MECI) a lansat, la inceputul lunii septembrie, o campanie de constientizare in cadrul programului „Acces la educatie pentru grupuri dezavantajate”.

Campania este acum promovata pe ecranele amplasate in statiile de metrou din Bucuresti, pe cele din toate hypermarketurile din tara, in aeroporturi, cafenele, saloane de cosmetica si banci.

Astfel, in perioada 1 octombrie – 1 noiembrie 2009, un afis digital va putea fi urmarit pe plasmele amplasate in cele 44 de statii de metrou din Bucuresti, dar si in reteaua interna de televiziune din 74 cafenele/baruri in Bucuresti si in Iasi, 6 aeroporturi, banci si pe cele din 8 lanturi comerciale la nivel national, cu care compania ce sustine Programul are contracte. Afisul digital va putea fi urmarit in fiecare zi, la un interval de aproximativ 1 ora, in functie de durata calupurilor publicitare specifice fiecarui canal de distributie.*

Alte materiale prin intermediul carora mesajul va ajunge la publicul sau tinta sunt: site-ul www.totilascoala.ro, blogul http://totilascoala.wordpress.ro, afisul, newsletterele, brosura „Amintiri din prima banca” si un spot video. Elemente specifice scolii, cum ar fi: tabla de scris, jurnalul, compunerea scolara, desenul, sceneta etc. se regasesc in aceste materiale, ca mijloace de exprimare a realitatilor vietii oricarui elev.

„Dorim, prin aceasta campanie, sa transmitem publicului larg faptul ca scoala are un rol extrem de important in modelarea si corectarea comportamentelor copiilor fata de colegii lor, care apartin unor minoritati”, a afirmat Liliana Preoteasa – Coordonator al Unitatii de Implementare a Programului si Director in cadrul M.E.C.I.

Pentru mai multe informatii referitoare la campania “In scoala nu este loc pentru discriminare”, va rugam contactati: Simona Bartis – Specialist Relatii Publice, Tel.: 0744 671 685, Email: simona.bartis@ldk.ro.

Pentru eventuale informatii si sesizari despre proiectele PHARE in Romania, contactati: cfcu.phare@mfinante.ro.

***

*Conform datelor din sondajele Gallup, aproximativ 43% din populatia de peste 15 ani a Bucurestiului circula cu metroul (analiza realizata in octombrie 2008). Acestia vor avea acces liber la informatii despre Programul “Acces la educatie pentru grupuri dezavantajate”, in momentele in care sunt cel mai dispusi sa le citeasca. Totodata 49% dintre locuitorii peste 15 ani afirma ca fac cumparaturi cel putin o data pe saptamana dintr-un hypermarket, iar alti 33% fac cumparaturi de 1-3 ori pe luna – in total, mai mult de 1,4 milioane de oameni. De asemenea, 50% dintre romanii care calatoresc in strainatate aleg avionul ca mijloc de transport. Mai mult, 31% dintre bucuresteni merg cel putin o data pe saptamana in baruri si cafenele, 14% merg de 1-3 ori pe luna –
rezulta ca peste 750.000 de bucuresteni peste 15 ani frecventeaza barurile si cafenelele cel putin o data pe luna.

Pentru a avea acces la cat mai multe informatii legate de Campanie, va rugam vizitati: www.totilascoala.ro.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s